קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות6
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אטריות מזכוכית סינית

מרק אטריות מזכוכית סינית
מרק אטריות מזכוכית סינית עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . מנה אחת מכילה 150 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 2 גר' של שומן. מתכון זה מ Allrecipes יש 12 אוהדים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לכם חוטי שעועית, מרק עוף, מיץ ליים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשורש זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר שקדים ללא קמח כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הסינית הזאת. נסו מרק אטריות מזכוכית סינית, מרק אטריות ביצה סיני, ו מרק עוף-אטריות סיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
משרים את חוטי השעועית בקערה גדולה של מים חמים עד רך, כ 15 דקות; לנקז לחתוך אורכים בגודל ביס. מחלקים את האטריות ל 4 קערות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות צלופןאטריות צלופן
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
להביא את מרק עוף, שום, זנגביל, ו lemongrass לרתיחה בסיר גדול; להפחית את החום בינוני נמוך לבשל את התערובת בבית מבשלים עד ריחני, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
עשב לימוןעשב לימון
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את העוף והשרימפס למרק; מבשלים עד חתיכות העוף מבושלים דרך, 3 עד 5 דקות. מערבבים את מיץ הסיד ורוטב דגים דרך המרק. מצקת את המרק על האטריות; למעלה עם פרוסות פלפל חלפיניו וכוסברה לשרת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
חתיכות עוףחתיכות עוף
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
פסטהפסטה
שרימפסשרימפס
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת