קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות22
מגזין

מרק אפונה מפוצל ויסקונסין

מרק אפונה מפוצל ויסקונסין
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתים וראשוניים לקופסת המתכונים שלך, מרק אפונה מפוצל של ויסקונסין עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. תמורת 21 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכיל 12 מנות עם 185 קלוריות, 14 גרם חלבון ו-4 גרם שומן כל אחת. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לך בצל, אפונה, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אדם אחד מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-3 שעות ו-10 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 47%. הציון הזה מוצק. מרק חזיר מעושן עם אפונה ואפונה ירוקה, מרק אפונה מפוצל ומרק אפונה מפוצל דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
בתנור הולנדי מוסיפים את האפונה, המים ועצם הבשר; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך שעתיים תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עצם חזירעצם חזיר
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מערבבים פנימה את שאר החומרים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 30 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
3
מניחים בצד את עצם השינקן עד שהוא מתקרר מספיק כדי להתמודד.
מרכיבים שתצטרך
עצם חזירעצם חזיר
4
הסר בשר מהעצם; להשליך עצם.
מרכיבים שתצטרך
2 בצל ירוק טחון2 בצל ירוק טחון
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
5
חותכים בשר חזיר לחתיכות בגודל ביס. מחזירים למרק ומחממים אותו.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)