קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות39
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק דייגים

מרק דייגים
מרק דייגים הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 481 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 28 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לך שמן זית, פטרוזיליה, יין, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו מרק דייגים, מרק דייגים עם דג אמנון, שרימפס, עגבניות וצלפים, ו עוגת דייגים (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 3 כפות שמן בסיר גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מוסיפים בצל, סלרי ושום. לטגן 10 דקות. מוסיפים את 4 המרכיבים הבאים. סאוט 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מפזרים קמח מעל. מערבבים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
4
מוסיפים יין; מבשלים עד שהנוזל מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
5
הוסף 6 כוסות מים. מביאים לרתיחה. להפחית חום; מבשלים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
6
הוסף את כל פירות הים לבסיס מרק. לבשל רק עד אטום במרכז, על 3 דקות. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
קישואים, לא קלופים וקצוציםקישואים, לא קלופים וקצוצים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
(צינור גדול)(צינור גדול)
7
מרק מצקת ל-4 קערות.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
מצקתמצקת
8
מפזרים פטרוזיליה ומלח ים נוספים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
9
טפטוף מרק עם שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ2שיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה מחוספס כתום, לחתוך לחתיכות 2 אינץפילה מחוספס כתום, לחתוך לחתיכות 2 אינץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה טרייה קצוצה נוספתפטרוזיליה טרייה קצוצה נוספת454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיף, קלופים, קצוציםעגבניות שזיף, קלופים, קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסק מיובשפלפל אדום מרוסק מיובש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה בס ים, לחתוך לחתיכות 2 אינץפילה בס ים, לחתוך לחתיכות 2 אינץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח יםמלח ים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס לא מבושל גדול, קלופים, מקולפיםשרימפס לא מבושל גדול, קלופים, מקולפים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דיונון מנוקה, גופות חתוכות לטבעות ברוחב 1/2 אינץ', זרועות שמאל שלמותדיונון מנוקה, גופות חתוכות לטבעות ברוחב 1/2 אינץ', זרועות שמאל שלמות1בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Alsace Willm Pinot Gris Reserve. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.