קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות48
ציון בריאות3
מגזין

מרק הבמיה של ארל קמפבל

מרק הבמיה של ארל קמפבל
מרק הבמיה של ארל קמפבל עשוי להיות בדיוק קריאולית מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-48 מנות. יש מרק זה 276 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן למנה. אם יש לך במיה, אבקת צ'ילי, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו עוגות ארל גריי עם לימון ארל גריי חמאה, תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) , ו מרק גמביה ירוק (gumbo z ' herbes) (מתכונים דומים).

הוראות

1
התחל על ידי ביצוע רו. במחבת תחתית כבדה, רצוי מחבת ברזל יצוק, להמיס את שומן הבייקון ומערבבים בקמח. חשוב לשמור ערבוב זה עד שהוא הופך חום כהה עמוק. בדרך כלל כ -30 דקות. זכור גם פעם זה חום כדי להסיר אותו מן המבער וזה ימשיך לבשל כמו המחבת הוא עדיין ממש חם.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
למרק הבמיה: ממיסים את החמאה בסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
מרק גמביהמרק גמביה
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
3
מוסיפים את הסלרי, הבצל והפלפלים הירוקים והאדומים.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
תן להתבשל במשך 5 דקות.
5
חותכים את הקישורים החמים ב 1/4 אינץ חצי ירחים ולהוסיף לסיר.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
6
מוסיפים את המים, בסיס צדפות, אבקת צ ' ילי, טימין, אורגנו, שום, פפריקה, קאיין, בסיס עוף, רוטב חם עלה דפנה. מביאים לרתיחה ולהפוך לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
בסיס עוףבסיס עוף
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
7
בואו להתבשל במשך 30 דקות.
8
קח 1 כוס של הנוזל ומערבבים אותו לתוך roux עדיין חם; זה יתרחב להכפיל את הגודל.
9
מוסיף את זה למיה ומערבבים אותו היטב להביא אותו בחזרה לרתיחה. ברגע שזה התעבה, לכבות את החום ומערבבים בקובץ במיה גאמבו. (בשלב זה יש לך בסיס נחמד כי אתה יכול להוסיף את הבחירה של חלבונים, כל דבר מן הסרטנים, שרימפס, סרטן, עוף או שילוב.)
מרכיבים שתצטרך
אבקת קבציםאבקת קבצים
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
סרטןסרטן
במיהבמיה
10
מגישים בקערה עם אורז מאודה, קרקרים סודה ורוטב חם לואיזיאנה.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
לכריכהלכריכה
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשומן בייקוןשומן בייקון1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפה בסיסצדפה בסיס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קאייןקאיין454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בסיס עוףבסיס עוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטימין מיובשטימין מיובש9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)חמוצים כשריםחמוצים כשרים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפלים ירוקים, חתוכים לקוביותפלפלים ירוקים, חתוכים לקוביות35אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קובץ גאמבוקובץ גאמבו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב חריף, כמו טבסקורוטב חריף, כמו טבסקו1קילוגרםבמיה קפואהבמיה קפואה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפלים אדומים, חתוכים לקוביותפלפלים אדומים, חתוכים לקוביות48ריבס, קצוץ טרי או קפואהגשת הצעות: אורז מאודה, קרקרים סודה כגון קרקרים ורוטב חריף לואיזיאנה. התחל על ידי ביצוע רוהגשת הצעות: אורז מאודה, קרקרים סודה כגון קרקרים ורוטב חריף לואיזיאנה. התחל על ידי ביצוע רו907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק הקישור החם של ארל קמפבלנקניק הקישור החם של ארל קמפבל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח5בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Palacio דה Fefinanes אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
Palacio de Fefinanes Albarino
Palacio de Fefinanes Albarino
ניחוחות זניים עם הדרים עדינים רבים עשבוניים. בעל גוף מלא בפה, משיי ורענן מאוד, המשלב את ההרמוניה של טעמים עם אלגנטיות וכבוד.