קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות52
מגזין

מרק הבשר של AB

מרק הבשר של AB
מרק הבשר של AB עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 324 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. אם יש לכם סלרי, שמן צמחי, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו ביפי דה ביף פאן, עגבניות בשרניות, ו שעועית ביפי פוט פאי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקום סיר לחץ על חום גבוה. שמן ומלח את זנב השור וחתיכות שוק ואז לצרוב בקבוצות.
מרכיבים שתצטרך
זנב שורזנב שור
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
2
להוסיף מרכיבים הנותרים לכסות עם מים, להיזהר לא למלא מעל הכיריים" מילוי מקסימלי " קו. (אם סיר הלחץ שלך אין קו מים, למלא את הסיר 2/3 מלא). מביאים לרתיחה ורפרף את כל קצף הנאסף על פני השטח. מכסה ומכסה נעילה. ברגע שהלחץ מצטבר בתוך התנור, להפחית את החום כך שאתה בקושי שומע שריקה מהסיר. מבשלים במשך 50 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
3
לשחרר את הלחץ באמצעות מכשיר שחרור התנורים שלך (לקרוא את המדריך הזה) או לקרר את התנור על ידי הפעלת מים קרים על המכסה במשך 5 דקות. בזהירות לפתוח את המכסה ואת המתח לסחוט את המוצקים לפני האכלה ערימת קומפוסט, או כלבים. מתח דרך מסננת בסדר או כמה שכבות של cheesecloth. עונה ומגישים או להשתמש כבסיס למתכונים מרק אחרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מרקמרק
נקניקיותנקניקיות
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
מסננתמסננת