קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

מרק חם וחמוץ

מרק חם וחמוץ
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? מרק חם וחמוץ יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 33 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 461 קלוריות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך בצל, שמן canolan, חומץ אורז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. עם כפית ציון 63% המנה הזאת טובה. מתכונים דומים: מרק חם וחמוץ, ירקות מרק חם חמוץ, איך להכין מרק חם חמוץ, ו רוטב הפאדג'החם הטוב ביותר.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
שים את אוזני העץ בקערה קטנה ולכסות במים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
3
בואו לעמוד במשך 30 דקות כדי reconstitute.
4
לנקז ולשטוף את אוזני העץ; להשליך את כל אשכולות קשים במרכזים.
5
מחממים את השמן בווק או בסיר גדול מעל להבה בינונית גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הג ' ינג 'ר, רסק צ' ילי, אוזני עץ, יורה במבוק, חזיר; לבשל ומערבבים במשך 1 דקה כדי להחדיר את הטעם.
מרכיבים שתצטרך
7
מערבבים את רוטב הסויה, חומץ, מלח, פלפל וסוכר בקערה קטנה, יוצקים אותו לתוך הווק וזורקים הכל יחד - זה צריך להריח ממש ריחני.
מרכיבים שתצטרך
8
יוצקים את ציר העוף הסיני, מביאים את המרק לרתיחה, ומבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את הטופו ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
ממיסים את עמילן התירס במים ומערבבים עד לקבלת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
11
מערבבים את התערובת לתוך המרק וממשיכים להתבשל עד המרק מתעבה.
מרכיבים שתצטרך
12
הסר את המרק מהחום ומערבבים בכיוון 1 כדי לקבל זרם הולך, ואז להפסיק לערבב. לאט לאט לשפוך את הביצים מכות בזרם יציב ולראות אותו להסתובב נוצה במרק (זה צריך להיות מבושל כמעט מיד.)
מרכיבים שתצטרך
13
מקשטים את המרק החם והחמוץ עם בצל ירוק קצוץ וכוסברה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מרק חם וחמוץמרק חם וחמוץ
14
שים את העוף בסיר גדול ומניח על אש בינונית. לזרוק את הבצל הירוק, שום, ג ' ינג ' ר, בצל, וגרגרי פלפל.
מרכיבים שתצטרך
15
יוצקים על 3 ליטרים של מים קרים לתוך הסיר כדי לכסות את העוף על ידי 1 אינץ'. מבשלים בעדינות במשך 1 שעה, חשוף, ברפרוף את הקצף על פני השטח מעת לעת.
מרכיבים שתצטרך
16
בזהירות להסיר את העוף מן הסיר ולהעביר את המניה דרך מסננת מרופדת עם cheesecloth כדי להסיר את המוצקים ושומן עודף. לקרר את ציר העוף לטמפרטורת החדר לפני אחסון במקרר, או לצנן אותו על קרח ראשון.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיורה במבוק משומר, פרוסיורה במבוק משומר, פרוס2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רסק צ'ילה אדום, כגון סמבל אולקרסק צ'ילה אדום, כגון סמבל אולק3(חוֹרֶף)עמילן תירס מעורבב עם 1/4 כוס מיםעמילן תירס מעורבב עם 1/4 כוס מים1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות1אינץזנגביל טרי, מקולף ומגורדזנגביל טרי, מקולף ומגורד3אינצ ' יםג'ינג'ר טרי, חבט פתוח עם הצד השטוח של סכיןג'ינג'ר טרי, חבט פתוח עם הצד השטוח של סכין4שיני שום, מרוסקותשיני שום, מרוסקות1חבורהבצל ירוק, חצויבצל ירוק, חצוי1השארבצל ירוק קצוץ וכוסברה, לקישוטבצל ירוק קצוץ וכוסברה, לקישוט11 קילו קישואים,פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון1בצל, חצויבצל, חצוי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר צלוי, קרועחזיר צלוי, קרוע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורזחומץ אורז11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1צביטהקמצוץ סוכרקמצוץ סוכר1ריבועטופו מוצק, מנוקז פרוס ברצועות 1/4 אינץטופו מוצק, מנוקז פרוס ברצועות 1/4 אינץ3בצל צהוב בינוני, קצוץעל מים קריםעל מים קרים11 קילו קישואים,פלפל לבן שלםפלפל לבן שלם2קילוגרם1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות סיניות מיובשות (על, כגון אוזני עץ או אוזני ענןפטריות סיניות מיובשות (על, כגון אוזני עץ או אוזני ענן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Indaba Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.