קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות20
ציון בריאות6
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק טאקו

מרק טאקו
צריך ללא גלוטן ומרק ללא חלב? מרק טאקו יכול להיות מתכון מצוין לנסות. והוא מתאים להגשה ל 20 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 11 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 410 קלוריות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם שעועית חווה, תירס ליבה, תוספות: שבבי תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. וזה די גרוע. נסו טאקו שלישי: מרק טאקו קל, אין מרק טאקו זמן-לעשות מרק מהיר וקל כי הוא טעים ומוכן בעוד כמה דקות, ו מרק טאקו (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקר טחון חום בתנור הולנדי גדול על חום בינוני גבוה, תוך ערבוב כל הזמן, 8 עד 10 דקות או עד בשר מתפורר והוא כבר לא ורוד; לנקז. חזור לתנור הולנדי.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מערבבים שעועית פינטו, הבא 8 מרכיבים, ו 2 כוסות מים לתוך בשר בקר; להביא לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך. מבשלים, ערבוב מדי פעם, 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועית פינטושעועית פינטו
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
3
מגישים עם התוספות הרצויות.
4
* 1 1/2 כוסות מרק עוף ניתן להחליף.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
1
מפזרים גבינת ג 'ק פלפל מגורר על 6 (6 אינץ') פהיטה בגודל טורטיות קמח. מקפלים טורטיות לשניים, לחץ בעדינות כדי לאטום, ולהפיץ חמאה על כל אחד. מבשלים קסדיות במחבת חמה 2 עד 3 דקות בכל צד עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה Pepperjackגבינה Pepperjack
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
חתוך לפרוסות.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.