קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

מרק טיפת ביצים (טוב יותר מאיכות המסעדה)

מרק טיפת ביצים (טוב יותר מאיכות המסעדה)
המתכון מרק טיפת ביצים (טוב יותר מאיכות המסעדה) מוכן תוך כ -10 דקות והוא בהחלט מדהים ללא גלוטן, ללא חלב ולקטו אובו צמחוני אפשרות לאוהבי אוכל סיני. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 24 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 112 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורשים מים, שמן שומשום, ביצה ופלפל טחון. זה עובד גם הר ד ' אובר סביר מאוד. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 17%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון פסטה נקניקיות מחבת עם תרד: איכות המסעדה תוך 30 דקות, מרק טיפת ביצה, ו מרק טיפת ביצה.

הוראות

1
בסיר קטן שלבו את מרק העוף, רוטב הסויה ושמן השומשום. מביאים לרתיחה. מערבבים יחד את עמילן התירס והמים להמסת עמילן התירס; יוצקים למרק הרותח. מערבבים בעדינות בזמן שאתה שופך פנימה את הביצה ואת צבע המאכל הצהוב אם אתה משתמש. מתבלים בעירית, מלח ופלפל לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון צהובצבע מזון צהוב
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרקמרק
עמילן תירסעמילן תירס
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
עיריתעירית
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם בחירה מצוינת למרק טיפת ביצים. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות דף נקי ריזלינג. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-13 דולר לבקבוק.
נקי צפחה ריזלינג
נקי צפחה ריזלינג
פרופיל טעם מרענן עם ניחוחות אפרסק, הערות סיד, חייםחומציות ורמז של מינרלים ותבלינים.משתלב יפה עם מנות אסיאתיות, מאכלים חריפים, סושי, דגים, עופות ובשר חזיר.