קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

מרק מלפפונים צונן

מרק מלפפונים צונן
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו מרק מלפפון צונן. תמורת 73 סנט למנה, מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 133 קלוריות, 6 גרם חלבון ו-7 גרם שומן כל אחת. אם יש לכם סוכר, שמנת, שמיר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 44%. הציון הזה מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו מרק מלפפון צונן, מרק מלפפון צונן ומרק מלפפונים צונן.

הוראות

1
חותכים ארבע פרוסות דקות של מלפפון; לשים בצד לקישוט. מקלפים וקוצצים דק את שאר המלפפונים. בקערה גדולה מערבבים את החמאה, השמנת החמוצה, הסוכר, השמיר, המלח, הפלפל, הבצל הירוק והמלפפונים הקצוצים.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
שמירשמיר
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מקררים למשך 4 שעות או לילה.
3
מקשטים בפרוסות מלפפון ושמיר טרי אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
שמיר טרישמיר טרי
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Iron Horse Wedding Cuvee. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-39 דולר.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.