קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות10
ציון בריאות61
מגזין

מרק עוף

מרק עוף
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו מרק עוף. המתכון הזה מכסה %56 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 10 מנות עם 1315 קלוריות, 92 גרם חלבון, ו 85 גרם שומן כל אחד. זה מושלם עבור סתיו. 376 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם שומן עוף מעובד, פטרוזיליה, קוביות סלרי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב וקטוגני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 35 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. עם כפית ציון 97%, המנה הזו מדהימה. מרק אבגולמונו (המכונה גם מרק עוף לימון יווני), מרק אבגולמונו (המכונה גם מרק עוף לימון יווני), ו מרק טום קה (מרק קוקוס עוף תאילנדי) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מניחים את התרנגולות, הבצל, הגזר, הסלרי, הפטרניפס, הפטרוזיליה, הטימין, השמיר, השום והתבלינים בסיר של 16 עד 20 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
עוףעוף
גזר לבןגזר לבן
גזרגזר
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
טימיןטימין
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים 7 ליטר מים ומביאים לרתיחה. מבשלים, חשופים, במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
4
מוציאים 2 מהתרנגולות ומניחים להתקרר מעט.
מרכיבים שתצטרך
עוףעוף
5
מוציאים את בשר השד משתי התרנגולות ומניחים בצד. מחזירים לסיר את שאר העוף והפגרים וממשיכים להתבשל, ללא כיסוי, למשך 3 שעות נוספות. מסננים את כל תכולת הסיר דרך מסננת ומצננים.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
סירסיר
6
הסר את שומן פני השטח, ולאחר מכן לחמם את המניה כדלקמן, או לארוז במיכלים להקפיא.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
7
להגשת המרק מחזירים את הציר לסיר ומחממים מחדש, מוסיפים את קוביות הגזר, הסלרי, השמיר והפטרוזיליה. קרסו את בשר חזה העוף השמור לחתיכות גדולות והוסיפו לציר. מבשלים על אש נמוכה במשך 5 דקות לבישול הירקות ומחממים מחדש את העוף. מתבלים, לפי הטעם, ומגישים כמות שהוא, או מצקת כל מנה מעל 2 כדורי מצה חמים.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזה עוףבשר חזה עוף
ירקירק
גזרגזר
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
מצותמצות
מלאימלאי
שמירשמיר
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
סירסיר
8
מקציפים יחד את החלמונים, ציר העוף, שומן העוף, הפטרוזיליה והמלח. מערבבים פנימה את ארוחת המצות. בקערה של מערבל חשמלי עם מצורף להקציף, מקציפים את החלבונים עם קורט מלח עד שהם נוקשים.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
שומן עוףשומן עוף
חלבוניםחלבונים
ארוחה מצהארוחה מצה
חלמון ביצהחלמון ביצה
פטרוזיליהפטרוזיליה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
קערהקערה
9
מקציפים אותם לתערובת המצות עד שהיא חלקה. מכניסים למקרר למשך 15 דקות לפחות, או עד שהתערובת סמיכה.
מרכיבים שתצטרך
מצותמצות
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
10
יוצרים כדורים בגודל כדורי גולף על ידי עיצובם עם 2 כפות, גלגולם בידיים או גריפתם בעזרת כדור גלידה קטן. זרוק אותם לציר עוף רותח ובשל במשך 30 דקות, או עד לבישול מלא ותפוח, הופך פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
גלידהגלידה
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
11
מוציאים ומגישים חם במרק עוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מרקמרק

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4-inch-גזר חתוך1/4-inch-גזר חתוך6גזר, unpeeled ו חצויגזר, unpeeled ו חצוי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי חתוך לקוביות בגודל 1/4 אינץסלרי חתוך לקוביות בגודל 1/4 אינץ4ביוןסלרי עם עלים, לחתוך לשלישסלרי עם עלים, לחתוך לשליש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף טובציר עוף טוב4תוספת זחליםביצים, מופרדותביצים, מופרדות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמיר טרי טחוןשמיר טרי טחון20sprigsשמיר טרישמיר טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון20sprigsפטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה15sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)1ראששום, לא קלוף וחתוך לשניים לרוחבשום, לא קלוף וחתוך לשניים לרוחב2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, ועוד לחלבוניםמלח כשר, ועוד לחלבונים1כדורמצה (ראה מתכון)מצה (ראה מתכון)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף חומץ שרי או מיץ לימון1 כף חומץ שרי או מיץ לימון4גזר לבן, לא קלוף וחתוך לשניים (לא חובה)גזר לבן, לא קלוף וחתוך לשניים (לא חובה)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשומן עוף שניתנו, נמסשומן עוף שניתנו, נמס7kgsתרנגולות צלויותתרנגולות צלויות3largesבצל צהוב, לא קלוף ורבעוניבצל צהוב, לא קלוף ורבעוני