קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

מרק עוף ואורז תאילנדי-קאו טום גיא

מרק עוף ואורז תאילנדי-קאו טום גיא
המתכון עוף תאילנדי ומרק אורז - קאו טום גיא יכול לספק הכמיהה האסייתית שלך בסביבה 1 שעה ו 10 דקות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 35 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 346 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי עבור סתיו. גשו לסופר וקנו בצל, מים, חזה עוף, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. נסו מרק עוף ואורז בסגנון תאילנדי, קערת אורז עוף בזיליקום תאילנדי עם אורז קוקוס לימון, ו מרק אורז תאילנדי קאו טום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.