קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות14
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק צדפות שמנת

מרק צדפות שמנת
מרק צדפות שמנת יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 152 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 46 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו יין, צדפות ים, מלאי דגים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. מתכונים דומים: צדפות ומרק סובה, צדפות צרובות עם קרם אספרגוס, ו צדפות וברוקולי לינגוויני עם פסטו קרם.

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.