קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות39
מגזין

מרק שעועית וקייל טורקיה גרבנזו עם פסטה

מרק שעועית וקייל טורקיה גרבנזו עם פסטה
מרק שעועית וקייל טורקיה גרבנזו עם פסטה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. צופה הדמות שלך? זה מתכון חינם חלב יש 373 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מושלם עבור סתיו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. אם יש לכם הודו טחון, רסק עגבניות, רוזמרין וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. מתכונים דומים: מרק פסטאן ושעועית עם כרוב, מרק שעועית לבנה וקייל עם נקניקיית הודו, ו מרק נקניקיות טורקיה, קייל ושעועית לבנה.

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים. מערבבים פנימה את הפסטה ומחזירים לרתיחה. מרתיחים, מערבבים מדי פעם, עד שהם מבושלים אך עדיין יציבים לנגיסה, בערך 12-15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים היטב.
3
מחממים שמן זית בסיר מרק גדול; מוסיפים הודו, בצל ושום. מבשלים על אש בינונית עד שחום הבשר והבצל רך, כ -5 דקות. מערבבים מרווה ורוזמרין ומבשלים כ 1 דקה, לא מאפשרים עשבי תיבול כדי חום.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
רוזמריןרוזמרין
שוםשום
טורקיה כולהטורקיה כולה
עשבי תיבולעשבי תיבול
בצלבצל
בשרבשר
מרווהמרווה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
יוצקים את המרק והמים לסיר יחד עם שעועית הגרבנזו ורסק העגבניות. מביאים לרתיחה ומוסיפים כרוב. מבשלים עד שהקייל מתרכך, כ -5 דקות. מתבלים מרק במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חומוסחומוס
רסק עגבניותרסק עגבניות
מרקמרק
מיםמים
כרובכרוב
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
להגשה מניחים מנה של פסטה מבושלת בתחתית קערת מרק ומצקת מרק חם מעל.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
קערהקערה