קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק שעועית שחורה עם סלסה אבוקדו

מרק שעועית שחורה עם סלסה אבוקדו
מרק שעועית שחורה עם סלסאן אבוקדו נטול גלוטן, וצמחוני מרק. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 9 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 226 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-291 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לך שמנת, סלסה צ'יפוטלה, עגבניות משומר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. נסו אבוקדו עם סלסה שעועית שחורה, שעועית שחורה וסלסה אבוקדו, ו סלסה אבוקדו שעועית שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר 2 ליטר, שעועית מחית מעט עם מחית תפוחי אדמה. מערבבים במים, עגבניות, סלסה צ ' יפוטלה וכמון.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
עגבנייהעגבנייה
תפוח אדמהתפוח אדמה
שעועיתשעועית
כמוןכמון
סלסהסלסה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
חום לרתיחה מעל חום גבוה; להפחית את החום. כיסוי; מבשלים 8 דקות, ערבוב מדי פעם. לחשוף; מבשלים 2 דקות יותר או עד מרק הוא מעובה מעט.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
3
בינתיים, בקערה קטנה, בעדינות לזרוק אבוקדו, קליפת ליים, מיץ ליים, כוסברה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
קליפת לייםקליפת ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אבוקדואבוקדו
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מצקת 1 כוס מרק לתוך כל אחד 4 קערות. מעל כל מנה עם סלסה אבוקדו 1/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
סלסהסלסה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
5
מקשטים עם שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דאטון-גולדפילד אמרלד רידג ' ויניארד פינו נואר. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 58 דולר.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.