קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות6
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק שרימפס Cajun של אד הגדול

מרק שרימפס Cajun של אד הגדול
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מרק שרימפס Cajun הגדול של אד. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 174 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-104 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם יש לכם בזיליקום, רוטב פלפל, שרימפס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. . נסו מרק שרימפס Cajun, מרק שמנת Cajun שרימפס, ו שרימפס Cajun (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מטגנים פלפל ירוק, בצל ושום עד רך. מערבבים במיץ ירקות, מיץ צדפות, ומים. מתבלים בקורנית, בזיליקום, פלפל אדום, עלה דפנה ומלח. מביאים לרתיחה, ומערבבים אורז. להפחית חום, לכסות. מבשלים 15 דקות, עד רייס מכרז.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
מיץ ירקותמיץ ירקות
שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(צינור גדול)(צינור גדול)
3
מערבבים שרימפס, ומבשלים 5 דקות, או עד שרימפס הם אטומים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
4
הסר את עלה המפרץ, ומתבלים ברוטב חריף.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות0(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב פלפל חריף לפי הטעםרוטב פלפל חריף לפי הטעם0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס טרי, קלופים ומוגדריםשרימפס טרי, קלופים ומוגדרים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקטייל מיץ עגבניות-ירקותקוקטייל מיץ עגבניות-ירקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן לא מבושל ארוך גרגיראורז לבן לא מבושל ארוך גרגיר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות מארק מערב פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.