קושיקל
מוכן ב29 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

משולשי טונה

משולשי טונה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל משולשי טונה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 447 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 26 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 29 דקות. גשו לסופר וקנו בצק בצורת חצי סהר, גבינת צ'דר, רוטב ראנץ' ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו משולשי טופי, משולשים אסיאתיים, ו משולש וינה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של דריוש עם 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 69 דולר לבקבוק.
מרלו עם חתימה של דריוש
מרלו עם חתימה של דריוש
עונת הגידול המתונה של שנת 2008 הניבה כמויות קטנות של מרלו בוגר ומרוכז מאוד. היין שנוצר מציע פרופיל של פירות כהים צפופים, אקספרסיבי-פטל שחור, דובדבן ותאנה מיובשת הנתמך על ידי ליבה הדוקה של קקאו כהה, שוש וקולה. טאנינים מתוקים ועסיסיים מוסיפים מורכבות טקסטורלית, בעוד שגימור יפה וארוך חושף הערות של רוזמרין, קינמון וקרקר גרהם. תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק