קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

תבשיל דרום מערב

תבשיל דרום מערב
צריכים מנה עיקרית צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו ? תבשיל דרום מערב יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 245 קלוריות , 12 גרם חלבון ו -12 גרם שומן כל אחת. תמורת 96 סנט למנה , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא את המתכון הזה כבעל טעם ומשביע. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . אם יש לך פלפל, אבקת שום, גבינת צ'דר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זה מושלם לסתיו . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 51% , וזה טוב. מתכונים דומים: תבשיל שעורה סאות'ווסט , תבשיל בקר סאות'ווסט ותבשיל בקר סאות'ווסט .

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים בשר בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את שאר החומרים ומביאים לרתיחה. הפחיתו את החום. מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות או עד שהם מתחממים.
3
מקשטים בגבינת צ'דר מגוררת אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דר גרוסהגבינת צ ' דר גרוסה

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם בחירה מצוינת לתבשיל. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. אתה יכול לנסות קברנה סוביניון במחוז אגם גונוק. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
מחוז אגם גונוק קברנה סוביניון
מחוז אגם גונוק קברנה סוביניון
פרי קדימה עם דובדבן כהה, פלפל לבן חריף ועץ אלון, עם רמזים של לבנדר ווניל באף. טעמי פירות ממשיכים בחך עם טאנינים מוצקים משולבים וסיומת גמישה ארוכה.