קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

מתאבן סלמון מעושן

מתאבן סלמון מעושן
צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, ופסקטרי יש 120 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. מתאים ל-16 ומחירו 1 מנות.01 דולר למנה. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 15 דקות. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, שמנת, ירקות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 68%. הציון הזה די טוב. נסו מתאבן סלמון מעושן מלוח, סלמון מעושן מתאבן קרפים, ו מתאבן סלמון מעושן ומלפפון עם יוגורט צלפים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את תשעת המרכיבים הראשונים במעבד מזון; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה. מצננים עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מפזרים עירית; מגישים עם ירקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. מרתפי החוף השמאלי כמהין היל שרדונה עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
מרתפי חוף שמאל כמהין היל שרדונה
מרתפי חוף שמאל כמהין היל שרדונה
בלי חמאה, בלי וניל, אבל אולי רק קצת שמנת... מה הטעם של שרדונה כשהוא מוריד את שיערו. פלינטי עם תפוחים מוזהבים, אגסים באקן, תבלינים ותאנה על מסגרת מרעננת, שקר שקר רק 9 חודשים.שרדונה זה טעים עם מנות כפריות צרפתיות. הטעמים ביין גורמים לך לאחל פטה וחתיכת לחם קרום, קצת גבינה שמנת עשירה ואולי פרוסת קיש. נסו עם רילטות סלמון בעציץ, עוגות סרטנים וסלט אגסים, אגוזי מלך וגבינה כחולה של אורגון רמאי.