קושימומחה
מוכן ב1 ש, 27 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

מתוק פולנטה Crostini עם מסקרפונה, פטל, פיסטוקים, דבש Lavendar

מתוק פולנטה Crostini עם מסקרפונה, פטל, פיסטוקים, דבש Lavendar
המתכון מתוק פולנטה Crostini עם מסקרפונה, פטל, פיסטוקים, דבש Lavendar יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 1 שעה ו-27 דקות. אתה מקבל מתאבן שמגיש 8. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 298 קלוריות. לך לחנות ותביא סוכר מגורען, עור, פטל ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. נסו חצי יוגורט דבש עם פטל ופיסטוקים, עוגת שקדים דבש עם פטל, כתום ופיסטוקים, ו שזיפים צלויים בדבש עם מסקרפונה ופיסטוקים (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן את הפולנטה: קו 8 על ידי מחבת כיכר 4 אינץ ' עם ניילון לעטוף ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבת כיכרמחבת כיכר
2
מביאים את המים לרתיחה מתגלגלת בסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את המלח, ואז מפזרים בהדרגה בקמח התירס, ערבוב כל הזמן כדי למנוע גושים. המשך ערבוב לאחר האחרון של קמח התירס נוספה: התערובת תתחיל להתעבות די מהר. להפחית את החום בינוני לבשל את פולנטה במשך כ 30 עד 40 דקות, ערבוב לעתים קרובות. כף קצת פולנטה על צלחת לטעום אותו: כאשר הוא כבר לא פריך פרטני, זה נעשה.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
מלחמלח
4
לגרד את הפולנטה לתוך מחבת כיכר, שיטוח העליון ולחץ על המסה לתוך מלבן מחוספס, המסתיים באמצע הדרך לשני שלישים במורד אורך המחבת. זה נשמע קצת מבלבל,אבל עכשיו צריך להיות לך מלבן בעובי 2 אינץ ' של פולנטה לחוץ לתוך מחבת כיכר. זה יהיה מאוד נוקשה ואין לי בעיה להישאר במקום. לקרר את הפולנטה לטמפרטורת החדר, ולאחר מכן לחץ על פיסת פלסטיק לעטוף על פני השטח ומקרר עד מקורר, לפחות 2 שעות, או עד 3 ימים.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבת כיכרמחבת כיכר
5
לא עוד כי 2 או 3 שעות לפני שאתה מתכנן להגיש את הקינוח, להסיר את מחבת כיכר מהמקרר לנתק את הפולנטה. עם סכין ארוכה ודקה, חותכים את כיכר הלחם לפרוסות בעובי 1/4 אינץ ' וחותכים כל אחד מהם לשניים. אתה צריך בסופו של דבר עם כ 24 (2 אינץ') ריבועים, 1/4 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
סכיןסכין
6
חום 2 כפות חמאה ו 1/2 כף שמן צמחי במחבת גדולה (לא מקל הוא בסדר) על אש בינונית. כאשר הקצף שוכך, להוסיף חצי פרוסות פולנטה ומטגנים על 4 דקות, הופך פעם אחת, עד זהב פריך משני הצדדים. בזהירות להעביר את הפרוסות מגש מרופד מגבות נייר ומפזרים את הפרוסות עם חצי מהסוכר. חזור עם שאר החמאה, שמן, פולנטה וסוכר. לקרר את פרוסות פולנטה מסוכרים לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
פולנטהפולנטה
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
7
כדי להרכיב את crostini, כפית את mascarpone לתוך שקית צנרת מצויד קצה כוכב בינוני (על 1/2 אינץ ' בערך). צינור כמות נדיבה של מסקרפונה על כל ריבוע פולנטה ולסדר שניים או שלושה פטל על הגבינה. לחץ על כמה חתיכות פיסטוק סביב פירות יער לתוך הגבינה ולטפטף את crostini עם קצת דבש (טפטוף דבש או אפילו כפית טבול לתוך הצנצנת ולאחר מכן נופפו על הריבועים עובד ממש טוב, אפילו לא טורחים למדוד את הדבש!). Crostini המוגמר צריך להיאכל בהקדם האפשרי, אבל ניתן לשמור מכוסה בטמפרטורת החדר במשך כמה שעות.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל
מסקרפונהnameמסקרפונהname
אגוזי פיסטוקאגוזי פיסטוק
קרוסטיניקרוסטיני
פירות יערפירות יער
פולנטהפולנטה
גבינהגבינה
דבשדבש

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הספלטי קיאנטי רזרב Poggio Reale עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.