קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות2
ציון בריאות67
מגזין

מתכון בקר קוריאני מערבבים ומטגנים

מתכון בקר קוריאני מערבבים ומטגנים
מתכון בקר קוריאני מערבבים ומטגנים הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 428 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. אם יש לך שומשום, שום, זנגביל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. מתכון זה מ kitchendaily.com יש 1 אוהדים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הקוריאנית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. מתכונים דומים: בקר וכרוב מערבבים ומטגנים, בקר וברוקולי מוקפץ, ו קל בשר בקר וברוקולי עם בשר צבי מערבבים ומטגנים.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור קוריאני. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Indaba Chenin Blanc. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.