קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות19
סוגי מאכליםסלט
מגזין

מתכון סלט עוף סיני

מתכון סלט עוף סיני
מתכון סלט עוף סיני יכול להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 461 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לכם חומץ יין אורז, מיונז, חרדל דיז'ון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. מתכונים דומים: מתכון סלט עוף סיני Y, מתכון לחמניות עוף צלוי סיני, ו מתכון ביצה מרבל סיני.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tanian et וינסנט Careme Terre Brulee Chenin Blanc. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.