קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות5
ציון בריאות24
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
מגזין

נאצ'וס ברביקיו

נאצ'וס ברביקיו
נאצ'וס ברביקיו יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. זה מתכון ללא גלוטן משמש 5 . מנה זו מכילה סביב 16 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 769 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. אם יש לך אבקת בצל, פפריקה, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר חום בהיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת משמש עם סוכר חום ומאפה קינמון כקינוח. זה עובד טוב כמו מתאבן. , שהוא מוצק. נסו מחבת נאצ'וס ארוחת בוקר מ' נאצ'וס האולטימטיבי, Ball Park Nachos from ' Ultimate Nachos, ו נאצ' וס, נאצ'וס חריפים. (מתכונים דומים).

הוראות

1
שבבי תל טורטייה בערימה על מגש.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
2
מפזרים לתיבול ברביקיו Neelys, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
תיבול ברביקיותיבול ברביקיו
3
מורחים חזיר קצוץ, בשר בקר או עוף על גבי צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מורחיםמורחים
צ ' יפסצ ' יפס
בקרבקר
חזירחזיר
4
מפזרים שוב תיבול ושופכים את רוטב הברביקיו Neelys על בשר. למעלה עם גבינת נאצ ' ו מומסת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
גבינת נאצ ' וגבינת נאצ ' ו
תיבולתיבול
בשרבשר
5
מפזרים קלות יותר ניליס ברביקיו תיבול על גבי גבינה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול ברביקיותיבול ברביקיו
גבינהגבינה
6
מוסיפים jalapenos לנאצ ' וס לתבלינים נוספים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
7
מערבבים מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.
8
בסיר גדול, לשלב את כל החומרים. מביאים תערובת לרתיחה, מפחיתים את החום לרתיחה. קוק חשף, ערבוב לעתים קרובות, במשך 2 שעות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם5ריבס, קצוץ טרי או קפואתיבול ברביקיו Neelysתיבול ברביקיו Neelys113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס jalapenos, סחוטפרוס jalapenos, סחוט1(חוֹרֶף)חרדל טחוןחרדל טחון1(חוֹרֶף)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון5(חוֹרֶף)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת נאצ' ו, נמסהגבינת נאצ' ו, נמסה1(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר קצוץ, בקר או עוףחזיר קצוץ, בקר או עוף5(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1תיק6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר לבןסוכר לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא קונצ 'ה y טורו Marques דה קאסה קונצ' ה פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.