קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות90
מגזין

נטישה פזיזה: מחבת צרוב עם ירקות זעפרן הדרים מעל ארוגולה אורזו

נטישה פזיזה: מחבת צרוב עם ירקות זעפרן הדרים מעל ארוגולה אורזו
נטישה פזיזה: מחבת צרובה עם ירקות זעפרן הדרים מעל אורזו ארוגולני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 626 קלוריות, 82 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לך שום, גרידת תפוז, אורזו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: נטישה פזיזה: צרוב Ahi Tunan על מיטה של סרטי קישואים ופסטה מחיטה מלאה עם רוטב חריף, נטישה פזיזה: מגדל טונה טרי, ו נטישה פזיזה: מניית ירקות קלה משאריות ישנות.

מרכיבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו