קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות41
מגזין

ניוקי חיטה מלאה עם נקניק ותרד

ניוקי חיטה מלאה עם נקניק ותרד
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ניוקי חיטה מלאה עם נקניק ותרד. מנה זו מכילה סביב 70 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 2707 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך ניוקי בישול מים, שיני שום, עגבניות מיובשות בשמש & נקניק עוף בזיליקום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו ניוקי עם נקניק ותרד, ניוקי, מרק נקניק ותרד, ו ניוקי, מרק נקניק ותרד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לניוקי. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Tenuta di Nozzole קיאנטי Classico Riserva (חצי בקבוק). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.