קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

נקניק וירקות קלויים פנה

נקניק וירקות קלויים פנה
נקניק וירקות קלויים פנה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 26 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 590 קלוריות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם פלפל, בצל, יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 94%. מתכונים דומים: נקניקיות באמצע השבוע ופסטה פנה ירקות גביני, לאפות פנה ירקות קלוי, ו פנה עם נקניק ועגבניות צלויות.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בקערה, לזרוק את כל הירקות, למעט עגבניות, עם 1 1/2 כפות שמן. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. מסדרים על תבנית אפייה וצלי, עד קרמל, על 30 דקות, הפיכת ירקות באמצע זמן הבישול. בקערה קטנה, מוסיפים את העגבניות ואת שמן הזית הנותר וזורקים למעיל. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ומוסיפים לתבנית האפייה, בנקודת האמצע של הבישול, לקרמל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
4
בינתיים, במחבת גדולה מעל חום בינוני, מוסיפים את הנקניק ואת הטחון עד מבושל דרך. להגביר את החום ואת deglaze עם יין לבן. לאחר הירקות מבושלים, מגניב מעט, ואז קוצצים גס.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
יין לבןיין לבן
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיף את הירקות וכל מיצי פאן לנקניק במחבת. לזרוק את פנה מבושל, הוספת מי פסטה שמורות, במידת הצורך, כדי להרטיב. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ומגישים בקערות עם פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פנה מבושלפנה מבושל
מיםמים
ירקירק
פרמזןפרמזן
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה