קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות54
מגזין

נקניקיות ושעועית

נקניקיות ושעועית
Zampone E Fagioli: נקניקיות ושעועית יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה סביב 62 גרם חלבון 59 גרם של שומן, וסך הכל 923 קלוריות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שעועית borlotti, פרושוטו cotto, חזיר טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו Zampone E Fagioli: נקניקיות ושעועית, Pastan E Fagioli con Salsicce (פסטאן ושעועית עם נקניק), ו פסטה Fagioli עם שעועית חמוציות וקייל (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר את zampone מהאמבטיה שלה ולשטוף במים קרים. להתייבש.
מרכיבים שתצטרך
2
בקערה גדולה, לשלב ביסודיות את בשר חזיר, עור חזיר, פרושוטו, נקניק איטלקי ותבלינים. מתבלים את החלק הפנימי של הזאמפונה במלח ופלפל ודברים עם תערובת החזיר. באמצעות מחט גדולה וקצב?חוט שזור, מסבך את הרגל. בסיר גדול, למקם את zampone עם מספיק מים כדי לכסות על ידי כמה סנטימטרים.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים על חום גבוה ומביאים לרתיחה. מנמיכים את החום ומבשלים מכוסה במשך 2 שעות.
4
בינתיים, להרתיח את השעועית ספוג במים 1 שעה, עד רך אבל עדיין מעט מוצק.
מרכיבים שתצטרך
5
במחבת סאוט 12 עד 14 אינץ', מחממים את השומן על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הבצל ומבשלים על חום גבוה 5 דקות, עד חום זהוב. מערבבים את ציר העוף ואת רסק עגבניות ומבשלים מעל חום בינוני 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את השעועית מנוקזת ומבשלים 10 דקות, ערבוב מדי פעם. מתבלים במלח פלפל ומניחים על מגש.
מרכיבים שתצטרך
8
כאשר zampone נעשה, להסיר מן המים, לאפשר לנוח 10 דקות, ואז לחתוך לתוך 1/2 אינץ סיבובים ומניחים על השעועית.
מרכיבים שתצטרך
9
טפטוף עם חומץ בלסמי אמיתי, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
10
בסיר גדול וכבד, מחממים את השמן מעל חום גבוה עד לעישון.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיף את כל חלקי העוף וחום בכל רחבי, ערבוב כדי למנוע שריפה.
מרכיבים שתצטרך
12
הסר את העוף ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיפים את הגזר, הבצל והסלרי לסיר ומבשלים עד רך משחימים. החזירו את העוף לסיר והוסיפו 3 ליטרים של מים, רסק העגבניות, הפלפל והפטרוזיליה. מערבבים עם כף עץ כדי לנתק את חתיכות העוף והירקות השחומים מתחתית המחבת. מביאים כמעט לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים על רתיחה נמוכה עד מופחת בחצי, על 2 שעות, מדי פעם ברפרוף עודף שומן.
מרכיבים שתצטרך
14
הסר מחום, מתח, ולחץ על המוצקים עם החלק התחתון של מצקת כדי לחלץ את כל הנוזלים. מערבבים את המניה כדי להקל על הקירור ולהניח בצד. מקררים מלאי במיכלים קטנים עד שבוע או להקפיא עד חודש.
מרכיבים שתצטרך