קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 13 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

נתחי חזיר עם רסק תפוחים.

נתחי חזיר עם רסק תפוחים.
צלעות חזיר עם רסק תפוחים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 419 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . גשו לסופר וקנו פלפל, מרווה, לביבות תפוחי אדמה, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת בטטה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-13 דקות. עם כפית ציון 61% המנה הזאת די טובה. נסו צלעות חזיר עבות לחתוך עם רוטב שום הרב הזוכה בסיר ריזוטו Lagostina, צלעות חזיר ורסק תפוחים, ו צלעות חזיר רסק תפוחים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.