קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

סבתא מרושל המחץ

סבתא מרושל המחץ
סבתא של סלופי ג'וז הוא הר ד' אובר אמריקאי. צופה בדמות שלך? זה חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, מתכון טבעוני יש 255 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם סוכר חום, לחמניות המבורגר, עונג חמוצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 36%. הציון הזה לא כל כך מדהים. סבתא מרושל המחץ, סבתא מרושל המחץ, ו מרושל צ'ורי-ג' ו (צ'וריסו מרושל ג' ו) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את הקטשופ, התענוג והסוכר החום; מערבבים היטב. מכסים ומבשלים במשך 30 דקות או עד שהם מחוממים. כף על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קטשופקטשופ
להתענגלהתענג
בצלבצל
בקרבקר
גלולגלול
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. המועמד רנארד ברוט עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
נומיין רנרד ברוט
נומיין רנרד ברוט
תווי הדרים, עוגיות אפרסק וחמאה לבנות, פה טרי ועשיר, פירותי ופריך בגימור מינרלי.תערובת: 40% שרדונה, 30% פינו נואר, 30% פינו מיוניה