קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

סגנון צרפתי Daube

סגנון צרפתי Daube
סגנון הדובה הצרפתי הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 683 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 36 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פפריקה קלה, רוטב ווסטרשייר, יין בורגונדי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ג'לי יין קינוח עם פירות הדר כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו צרפתית כהרף עין: כריכי רוסטביף דאוב, בוף אן דובה-תבשיל בורגונדי בקר צרפתי קלאסי (בורגיניון), ו Daube de Boeuf À la Gasconne (תבשיל בשר בסגנון גסקוני) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Feret למברט בורדו Superieur. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
הצבע הוא אודם כהה אטרקטיבי, המשקף את תהליך בחירת הענבים זהיר. האף ואת פרופיל הטעם של פירות כהים, שזיף ו ארז הם מאוזנים היטב עם חומציות מבנה טאנין על החיך. יין אלגנטי עם כוח ועדינות כאחד. גימור יבש ומרענן משלים את היין.