קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

סהר מומיה כלבים

סהר מומיה כלבים
סהר מומיה כלבים נטול גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמפה ושלם 30 ומספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 6 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 131 קלוריות. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. 972 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. ליל כל הקדושים יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. עם כפית ציון 26%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: סהר מומיה כלבים, אוכל מפחיד: אמא-כלבים ועוגיות מומיה, ו אמא נקניקיות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
הסהר
3
לחמניות: לפרוש בצק; נפרד באופן נקבים יצירת 4 מלבנים; לחץ נקבים כדי חותם. יצירות מתכון: לפרוש בצק; לחתוך 4 מלבנים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
בעזרת סכין או מספריים למטבח חותכים כל מלבן לאורכו ל -10 חלקים, ויוצרים בסך הכל 40 חתיכות בצק. פורסים פרוסות גבינה לרבעים (1/2 פרוסת גבינה, לחתוך לשניים).
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מספריים מטבחמספריים מטבח
סכיןסכין
5
עוטפים 4 חתיכות בצק סביב כל נקניקייה ו-1/4 פרוסת גבינה כדי להיראות כמו "תחבושות", מותחים מעט בצק כדי לכסות לחלוטין את הנקניקייה. בערך 1/2 אינץ ' מקצה אחד של כל נקניקייה, "תחבושות" נפרדות כך שנקניקייה מופיעה דרך "פנים."על דף עוגיות גדול לא משומן, הניחו נקניקיות עטופות (בצד הגבינה כלפי מטה); מרססים בצק קלות בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
נקניקיותנקניקיות
גבינהגבינה
עוגיותעוגיות
בצקבצק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים 13 עד 17 דקות או עד שהבצק חום זהוב בהיר ונקניקיות חמות. עם חרדל, לצייר תכונות על ' פנים.'
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
חרדלחרדל
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין ורדים, Gewurztraminer

ריזלינג, יין עם רוז וגוורצטרמינר הם בחירה מצוינת עבור נקניקיות. ג ' ו קווידרזטרמינר יהיה נהדר עם הנקניקייה הבסיסית שלך בסגנון ניו יורק עם חרדל וכרוב כבוש. לכלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, תוכלו לבחור בריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוז יבש המוגן כמעט תמיד עובד. אתה יכול לנסות להקניט יקב עירום, ריזלינג. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
עירום יקב להקניט, ריזלינג
עירום יקב להקניט, ריזלינג
אגס בשל עשיר התערבב עם מקל סוכריות על האף, ואחריו אננס טארט המעניק גימור נקי ופריך בחיך. ביקב עירום, אנו במשימה להפחית את שיעור הגירושין על ידי עידוד זוגות לחלוק כוס יין מדי לילה. אנחנו "שואפים להקניט" עם תוויות הם רק קצת מסוכן כי אנחנו מאמינים החוויה סביב היין צריך להיות כיף. קבעו את מצב הרוח לכיף ורומנטיקה עם יינות פרימיום, מותגים אקזוטיים ותוויות גב פרובוקטיביות. לקבל פקקים עם פקק וליהנות מה חיים באופן בלתי צפוי מביא לך.