קושימומחה
מוכן ב10 שעות
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

סוכריות רוק

סוכריות רוק
אם יש לך בערך 10 שעות לבלות במטבח, רוק קנדי יכול להיות מדהים ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ מתכון לנסות. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הר ד ' אובר יש 193 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 24. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 7%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. מתכונים דומים: סוכריות רוק, סוכריות סלע שקדים, ו פקיעה רוק ממתקים ציצים.

הוראות

1
הכן את אזור גידול הממתקים שלך על ידי ניקוי וייבוש יסודי של צנצנת 2 ליטר. אתה צריך מקום זה לנוח ללא הפרעה במשך כ 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
2
בקערה גדולה מניחים את המים. ממיסים סוכר במים, מעט בכל פעם, מערבבים בכל פעם עד להמסה מלאה של הסוכר, עד שלא ניתן לשלב עוד סוכר.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שופכים מי סוכר לצנצנת נקייה והניחו שיפוד במבוק בצנצנת, וודאו שהחלק העליון בולט מעל פני המים. מכסים בבד, כדי להרחיק אבק, ומניחים לנוח עד שכל המים מתאדים ונוצרים גבישים על השיפוד, מספר ימים.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
4
הערה: עבור גבישים גדולים יותר, נסה "לזרוע" אותם, על ידי הרטבת השיפוד שלך וגלגולו בסוכר לפני הנחתו במי הסוכר. הקפד לא להפריע את הגבישים כפי שהם גדלים.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לה גרנד קורטאז ' רוז בלום ברוטבקבוק מסנוור עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.