קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 25 דק.
מנות40
ציון בריאות0
מגזין

סוכריית מנטה

סוכריית מנטה
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, תבלין טבעוני? ג'לי מנטה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה זו מכילה סביב 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 43 קלוריות. מתאים ל-40 מנות. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-25 דקות. גשו לסופר וקנו תפוחים, חומץ, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 0%, צלחת זו היא רעה מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: ג'לי מוחיטו-ליים וג' לי מנטה, סוכריית מנטה, ו ג'לי מנטה קלאסי.

הוראות

1
מבשלים תפוח ונענע במים: 
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים חתיכות תפוח עם מים ונענע במחבת גדולה. מביאים מים לרתיחה ואז מפחיתים את החום ומבשלים 20 דקות, עד שהתפוחים רכים.
מרכיבים שתצטרך
1
מוסיפים חומץ, חוזרים לרתיחה. רתיחה מכוסה, עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מחית חתיכות תפוח: השתמש מחית תפוחי אדמה כדי לרסק את חתיכות תפוח על עקביות של רוטב תפוחים דק. אם המחית עבה מדי (זה צריך להיות נוזלי למדי), להוסיף עוד 1/2 ל 1 כוס מים לסיר.
מרכיבים שתצטרך
3
מסננים מחית תפוחים מסננת או עם בד: כפית את עיסת התפוח לתוך בד מוסלין (או כמה שכבות של גזה) או מסננת רשת גדולה, בסדר, תלוי על קערה גדולה. השאירו להתאמץ במשך כמה שעות. אל תלחץ.
מרכיבים שתצטרך
4
לאחר כמה שעות על 4 כוסות מיץ צריך להיות מתוח מתוך מחית.
מרכיבים שתצטרך
5
למדוד מיץ, להוסיף סוכר, חום עד הסוכר הוא מומס: למדוד את המיץ, ואז לשפוך לתוך סיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הסוכר (7/8 כוס לכל כוס מיץ).
מרכיבים שתצטרך
7
חום גבוה, ערבוב כדי לוודא הסוכר מקבל מומס ולא מקל על החלק התחתון של המחבת או לשרוף.
מרכיבים שתצטרך
8
מבשלים עד נקודת סט: להביא לרתיחה ולהפחית את החום בינוני או בינוני גבוה, כך שאתה שומר על רתיחה חזקה. מבשלים 10-15 דקות, באמצעות כפית מתכת כדי לרפרף את חלאות השטח.
9
המשך לרתוח עד מדחום דיגיטלי מראה כי הטמפרטורה הגיעה 8-10°F מעל נקודת הרתיחה בגובה שלך (נקודת רתיחה היא 100° בגובה פני הים, כך בגובה פני הים הטמפרטורה צריכה לקרוא 220-222°f).
10
זמן נוסף הדרוש לבישול יכול להיות בכל מקום בין 10 דקות עד שעה או יותר, בהתאם לכמות המים, הסוכר, תפוח פקטין בתמהיל.
מרכיבים שתצטרך
11
קריאת מדחום היא לא תמיד הדרך הטובה ביותר לדעת אם או לא נעשה ג ' לי. דרך נוספת לבדוק היא לשים חצי כפית של ג ' לי על צלחת מקורר (במקפיא). אפשר לג ' לי להתקרר כמה שניות, ואז לדחוף אותו עם קצה האצבע שלך. אם זה מתקמט, זה מוכן. אני בדרך כלל מתחיל לבדוק את הג ' לי בדרך זו כאשר התערובת מגיעה ל 103°.
מרכיבים שתצטרך
12
יוצקים לתוך צנצנות וחותם: 
13
יוצקים לתוך צנצנות מעוקרים * שימורים בתוך 1/4 " מלמעלה חותם.
14
עושה כ 4 8 אונקיות צנצנות.
15
* ישנן מספר דרכים לעקר צנצנות לשימורים. אתה יכול להפעיל את הצנצנות באמצעות מחזור קצר במדיח כלים. אתה יכול למקם את הצנצנות בסיר גדול (12 ליטר) של מים על גבי מדף מהביל (כך שהם לא נוגעים בתחתית המחבת), ולהביא את המים לרתיחה במשך 10 דקות. או שאתה יכול לשטוף את הצנצנות, לייבש אותם, ולמקם אותם, ללא מכסים, בתנור 93° במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך