קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

סופלאקי עוף

סופלאקי עוף
עוף סופלאקי יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 43 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 666 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם חזה עוף, חמאה, שמיר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב יוגורט רגיל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,5 דקות יוגורט קפוא אפרסק בריא כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: סופלאקי עוף, סופלאקי עוף, ו סופלאקי עוף.

הוראות

1
שימו את היוגורט במסננת מצופה בכותנה, מסנן קפה, או מגבת נייר והניחו אותה מעל קערה.
מרכיבים שתצטרך
2
תן ניקוז במקרר במשך 15 דקות. בקערת זכוכית בינונית או נירוסטה, לשלב את המלפפון עם 1 כפית מלח; בואו לשבת במשך כ 15 דקות. לסחוט את המלפפון כדי להסיר את הנוזל.
מרכיבים שתצטרך
3
שים את המלפפון בחזרה בקערה ומערבבים ביוגורט סחוט, שום, 1/8 כפית פלפל, ואת שמיר.
מרכיבים שתצטרך
4
להדליק את הגריל או לחמם את המטגן. בכוס קטנה או קערת נירוסטה, לשלב את השמן, מיץ לימון, אורגנו, 1/4 הנותרים כפית מלח, ו 1/4 כפית פלפל. לזרוק את קוביות העוף בתערובת השמן ולשחיל אותם על שיפודים. גריל העוף על חום גבוה או צלייה, פונה פעם אחת, עד שנעשה, על 5 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
5
מעבירים את העוף לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
6
מורחים את שני הצדדים של הפיטות עם חמאה וגריל או צלייה, פונה פעם אחת, עד הזהב, על 4 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
7
חתוך לרבעים.
8
כדי לשרת, לשים את הפיטות על צלחות העליון עם בצל, עגבניות, שיפודי עוף עם כל מיצים שנצברו.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים עם צזיקי וזיתים.
מרכיבים שתצטרך
10
המלצת יין: הכנה יוונית מסורתית זו הולכת עם מספר אפשרויות כדי להתאים את האירוע ואת הטעם שלך. חפש אדום פירותי מאוד כגון בוז ' ולה, יין מבעבע מקליפורניה, או סוביניון בלאן מצפון איטליה.
מרכיבים שתצטרך