קושיבינוני
מוכן ב52 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

סופלה ברוקולי

סופלה ברוקולי
סופלה ברוקולי יכול להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 491 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 40 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם מים, גבינת קוטג'קרד, ביציםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בחצי & חצי קרם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קרם קוקוס עם חצי & חצי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 52 דקות. וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סופלה ברוקולי, סופלה ברוקולי, ו סופלה ברוקולי.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Superieur Chateau Haut Gaudin בורדו עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
עם צבע אודם כהה, יין זה הוא רך, מבטא גמישות רבה ואלגנטיות, עם הערות פירותי להיזכר ענבים בשלים. בקיצור,יין ללוות כל ארוחה בשמחה. בגלל התכונות העיקריות שלה, רעננות ועדינות, מומלץ לשתות בתוך 2 או 3 שנים.