קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות59
מגזין

סופלה פטריות שום

סופלה פטריות שום
סופלה פטריות שום דורש על 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 1 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 848 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 64 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. אם יש לך חלב, פטריות, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. נסו סופלה פטריות שום, סופלה פטריות לילה, ו סופלה ארטישוק ופטריות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. הברון דה שארטר בורדו עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Baron des Chartrons בורדו
Baron des Chartrons בורדו
אף של פירות אדומים טריים. מבנה נהדר, טאנינים רכים, ופינאלה טרי של דובדבן בשל ואוכמניות. אלגנטי ומאוד אופייני לאפלאסיון.ברון דה שארטרון רוז ' הוא זוג אידיאלי עם בשר בקר בגריל, פסטות גבינה או כבש.