קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

סופלה תות צונן

סופלה תות צונן
והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 32 גרם של שומן, וסך הכל 646 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. אם יש לכם חלמונים ביצה, סוכר, גרידת תפוזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: מרק תות קר, מרק תות קר, ו מרק תות קר.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. ה-Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
תערובת של 60% Semillon ו 40% סוביניון בלאן.צבע קש-צהוב ברור כשמש. האף הוא חזק ארומטי, עם ניחוחות אקזוטיים דומיננטיים (הדר, ליצ ' י) של סוביניון בלאן. התקפה גופנית מלאה על החיך, פיתוח טעם רענן ותוסס עם ניחוחות עזים של אשכוליות וליים על הגימור. תוסס ומלא טעם.