קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות67
מגזין

סטודיו Arctic Garden

סטודיו Arctic Garden
אולפני Arctic Garden עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %72 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 144 גרם חלבון 200 גרם של שומן, וסך הכל 4383 קלוריות. מתאים ל-3 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם מים, ציפוי שוקולד חמאת בוטנים, חמאת בוטנים חלקהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,חמאת בוטנים בננה קאפקייקס עם שוקולד מוקצף חמאת בוטנים גנאש כקינוח. עם כפית מתכונים דומים: מאפינס אוכמניות של Arctic Garden, הסטודיו, תנור ברטצוני ולזניה של סבתא, ו ארוחת צהריים במטבח בסטודיו שלנו & ציפוי מרנג שוויצרי.

הוראות

1
הבטחתי לדייויד במשך שנתיים שאכין לו עוגת יום הולדת תוצרת בית. השנה הראשונה הייתה עניין של לוגיסטיקה ופשוט לא היה לי מקום לאפות אחד, אז קניתי עוגה טובה לחלוטין ממאפייה בויקטוריה והבטחתי שאכין עוגה "אמיתית" מאוחר יותר. ובכן, במרץ האחרון (חודש יום ההולדת שלו) אני עדיין לא עשיתי את העוגה שלו מהשנה הקודמת עדיין. אז, ידעתי שאני אצטרך לעשות אחד בוודאות. ואז אסון הכה, העוגה שהוא הרים הייתה כישלון מוחלט. הוא רצה עוגות לבה מותכות שוקולד אלה. ובכן, למעשה הוא רצה את העוגה שאמא שלו נהגה להכין, אבל זה סיפור אחר לפוסט אחר. בכל מקרה... עוגות הלבה היו בעייתיות כפי שאתה אמור לחכות להם להתקשות במקרר לפני שאתה אופה אותם היטב...עוגות יום ההולדת של דיוויד היו בלגן נוראי! אז נראה שעכשיו אני חייב לו שתי עוגות יום הולדת ואם אני לא מקבל על זה, שלוש במרץ. כשאחד מעמיתיי הביא עוגת שוקולד חמאת בוטנים שהחברה שלו הכינה לקבלת פנים בעבודה, ידעתי שזו תהיה העוגה המושלמת לאחת מעוגות יום ההולדת של דיוויד. הוא יידע את החברה שלו והיא כיוונה אותי ל "מטבח הלום" בשביל המתכון. בסוף השבוע האחרון אפיתי את העוגות, וכמו שכולם הזהירו, הן רכות להפליא. ידעתי גם שאנחנו כנראה לא היו עד גרסת 3 שכבת, אז עשיתי רק שתי שכבות וכמה עוגות גם כן. עטפתי אותם בפלסטיק ושמתי אותם במקפיא. אתמול בלילה כשחזרתי מהעבודה הכנתי את הציפוי. אחרי ארוחת הערב הוצאתי את העוגות מהמקפיא והפצתי את הציפוי. זה נראה לעבוד ממש טוב כמו לא היה לי אף אחת מהבעיות פירור שאנשים אחרים ציינו. הבעיה היחידה שהייתה לי היא ברגע שהציפוי היה על אנחנו באמת רוצים לאכול את העוגה הזאת. בקושי הצלחתי לצלם תמונה. אז, אנחנו מדלגים גנאש לגמרי. אם הייתי לוקח את העוגה הזאת למקום שבו כנראה הייתי משתמש קצת גנאש לקישוט, אבל לא כמעט כמו ההודעה עוגת חמאת בוטנים שוקולד במטבח מוקסם. למרות שזה תמונה יפה, העוגה הזאת היא באמת עשירה ללא גנאש ואני חושב שזה יכול להיות רק מעל עבורנו. אז, סוף סוף אני חושב שיש לי עוגת יום הולדת אחת למטה, אחד ללכת! יום הולדת שמח, דיוויד! תודה שהיית כל כך סבלני!שוקולד חמאת בוטנים Cakefrom מטבח מוקסם
מרכיבים שתצטרך
2
עושה עוגה משולשת שכבה 8 אינץ'; מגיש 12 עד 162 כוסות כל המטרה קמח2 1/2 כוסות סוכר 3/4 כוס אבקת קקאו לא ממותק, רצוי תהלוכה הולנדית 2 כפיות אפיית סודה 1 כפית מלח1 כוס שמן צמחי ניטראלי, כגון קנולה, סויה או ירקות blend1 כוס שמנת חמוצה 1/2 כוסות מים 2 כפות מזוקקים לבן vinegar1 כפית וניל extract2 ביצה 1/2 כוס חלב חמוץ שמנת חמוצה פריך 1/2
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים את התנור ל 350 מעלות F. חמאה תחתית וצדדים של שלושה 8 אינץ ' עגולים cakepans. בשורה התחתונה של כל מחבת עם סיבוב של קלף או נייר שעווה וחמאה את הנייר.
מרכיבים שתצטרך
4
לנפות את הקמח, סוכר, אבקת קקאו, סודה לשתיה, ומלח לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
5
להקציף לשלב אותם היטב.
6
מוסיפים את השמן ואת השמנת החמוצה ומקציפים כדי להתמזג. בהדרגה להכות במים. תערובת בחומץ ווניל.
מרכיבים שתצטרך
7
לטאטא את הביצים ולהכות עד מעורבב היטב. לגרד את הצדדים של הקערה ולהיות בטוח הבלילה מעורבב היטב. מחלקים בין 3 מחבתות עוגה מוכנות.
מרכיבים שתצטרך
8
אופים במשך 30 עד 35 דקות, או עד בודק עוגה או קיסם עץ מוכנס במרכז יוצא כמעט נקי.
9
בואו להתקרר במחבתות במשך כ -20 דקות. הפוך על מדפים תיל, לקלף בזהירות את ספינות הנייר, ולתת מגניב לחלוטין. (דב הערה: עוגות אלה הם מאוד, מאוד רך. מצאתי אותם הרבה יותר קל לעבוד עם לאחר מיצוק אותם במקפיא במשך 30 דקות. הם יפשירו במהירות ברגע שיורכבו. אתה תהיה שמח שעשית את זה, תאמין לי.)
10
כדי להקפיא את העוגה, מניחים שכבה אחת, צד שטוח למעלה, על דוכן עוגה או צלחת הגשה גדולה.
11
מורחים 2/3 כוס של ציפוי חמאת בוטנים באופן שווה מעל. חזור עם השכבה הבאה.
מרכיבים שתצטרך
12
מניחים את השכבה האחרונה על גבי כפור העליון ואת הצדדים של העוגה עם זיגוג הנותרים. (דב הערה 1: ביצוע מעיל פירור של כפורשכבה דקה שקושרת את הפירורים הכהים לעוגה כך שהם לא מופיעים בשכבת הזיגוג החיצונית הסופית היא רעיון נהדר לעוגה זו, או כל עם עוגה כהה ציפוי בהיר יותר. ברגע שאתה מסווה את העוגה שלך, לתת לו להתקרר במשך 15 עד 30 דקות עד המשרד, ולאחר מכן להשתמש בשאר הציפוי כדי ליצור ציפוי סופי חלק. הערה Deb 2: ברגע העוגה היא ציפוי מלא, זה עוזר לצנן אותו שוב ולתת לו להתקשות. הצידנית יותר להגדיר את ציפוי חמאת בוטנים הוא, אפקט טפטוף טוב יותר תקבל מן זיגוג חמאת בוטנים שוקולד.)
מרכיבים שתצטרך
13
כדי לקשט עם השוקולד
מרכיבים שתצטרך
14
חמאת בוטנים זיגוג, לשים את צלחת העוגה על תבנית אפייה גדולה כדי לתפוס כל טיפות. פשוט לשפוך את הזיגוג מעל החלק העליון של העוגה, באמצעות מרית אופסט, להפיץ אותו באופן שווה על החלק העליון רק לקצוות, כך שהוא רץ במורד הצדדים של העוגה בנטיפות ארוכות. מקררים, חשופים, לפחות 30 דקות כדי לאפשר זיגוג ציפוי להגדיר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
15
הסר על 1 שעה לפני ההגשה. מקשטים את החלק העליון עם שברי בוטנים קצוצים.ציפוי חמאת בוטנים
מרכיבים שתצטרך
16
עושה על 5 כוסות 10 אונקיות גבינת שמנת, בחדר temperature1 מקל (4 אונקיות) חמאה ללא מלח, בחדר temperature5 כוסות ממתקים סוכר, sifted2 / 3 כוס חמאת בוטנים חלקה, רצוי מותג מסחרי( כי שמן doesnt להפריד החוצה)
מרכיבים שתצטרך
17
בקערה גדולה עם מיקסר חשמלי, להכות את גבינת שמנת וחמאה עד אור ורך. בהדרגה להוסיף את הממתקים סוכר 1 כוס בכל פעם, ערבוב ביסודיות לאחר כל תוספת וגירוד את הצדדים של הקערה לעתים קרובות. המשך להכות במהירות בינונית עד אור ורך, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
18
מוסיפים את חמאת הבוטנים ומכים עד מעורבב היטב.ציפוי חמאת בוטנים ושוקולד
מרכיבים שתצטרך
19
עושה על 1 1/2 cups8 אונקיות seimsweet שוקולד, chopped3 כפות חלקה חמאת בוטנים 2 כפות תירס קל סירופ 1 / 2 כוס חצי וחצי
מרכיבים שתצטרך
20
בחלק העליון של דוד כפול d או בקערה להגדיר מעל מים רותחים, לשלב את השוקולד, חמאת בוטנים, וסירופ תירס. לבשל, לטאטא לעתים קרובות, עד השוקולד נמס והתערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
21
הסר מהחום ולהקציף במחצית וחצי, להכות עד חלקה. השתמש בעוד עדיין חם.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1מחממים את התנור ל 350 מעלות F. חמאה תחתית וצדדים של שלושה 8 אינץ ' עגולים cakepans. בשורה התחתונה של כל מחבת עם סיבוב של קלף או נייר שעווה וחמאה את הניירמחממים את התנור ל 350 מעלות F. חמאה תחתית וצדדים של שלושה 8 אינץ ' עגולים cakepans. בשורה התחתונה של כל מחבת עם סיבוב של קלף או נייר שעווה וחמאה את הנייר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)seimsweet שוקולד, קצוץ גסseimsweet שוקולד, קצוץ גס1בצל צהוב בינוני, קצוץסוכר של ממתקים, מנופהסוכר של ממתקים, מנופה2(חוֹרֶף)סירופ תירס קלסירופ תירס קל283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי2הסר מהחום ולהקציף במחצית וחצי, להכות עד חלקה. השתמש בעוד עדיין חםהסר מהחום ולהקציף במחצית וחצי, להכות עד חלקה. השתמש בעוד עדיין חם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ גס בוטנים פריכיםקצוץ גס בוטנים פריכים2מוסיפים את חמאת הבוטנים ומכים עד מעורבב היטבמוסיפים את חמאת הבוטנים ומכים עד מעורבב היטב3ריבס, קצוץ טרי או קפואציפוי חמאת בוטנים ושוקולדציפוי חמאת בוטנים ושוקולד11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים חלקה, רצוי מותג מסחרי (כי שמן לא להפריד)חמאת בוטנים חלקה, רצוי מותג מסחרי (כי שמן לא להפריד)3(חוֹרֶף)חמאת בוטנים חלקהחמאת בוטנים חלקה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקל חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרמקל חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותק, רצוי תהליך הולנדיאבקת קקאו לא ממותק, רצוי תהליך הולנדי11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי ניטרלי, כגון קנולה, סויה או תערובת ירקותשמן צמחי ניטרלי, כגון קנולה, סויה או תערובת ירקות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2(חוֹרֶף)חומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק3ריבס, קצוץ טרי או קפואממטבח מוקסםממטבח מוקסם