קושימומחה
מוכן ב1 ש, 4 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

סטייק אבלוני בגריל ושיפודי פירות

סטייק אבלוני בגריל ושיפודי פירות
והוא יספק כ 4 מנות. אם $1.62 למנה נופל בתקציב שלך, סטייק אבלוני בגריל ושיפודי פירות עשוי להיות מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז מתכון לנסות. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 194 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. גשו לסופר וקנו אגסים, אננס, ג'ינג'ר ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 4 דקות. נסו שיפודי סטייק במרינדה בגריל, שיפודי סטייק חצאית בגריל, ו שיפודי סטייק טריאקי בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים רוטב סויה, שרי, מיץ מנגו, חומץ, חרדל, זנגביל ושום יחד בקערה. שמור 1/3 של התערובת לזיגוג. שים סטייקים אבלון בתבנית אפייה רדודה, יוצקים מרינדה מעל. להשרות את הסטייקים לפחות 30 דקות או לקרר מכוסה עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
מרינדהמרינדה
חרדלחרדל
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שרי.שרי.
סטייק.סטייק.
זיגוגזיגוג
מיץמיץ
מנגומנגו
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
מחממים גריל חיצוני לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
שים את המרינדה השמורה בסיר, להקציף את הסוכר החום ואת קורנפלור. מבשלים על אש נמוכה עד המרינדה מתעבה כדי ליצור זיגוג. צד סט אבל להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
עמילן תירסעמילן תירס
מרינדהמרינדה
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
5
מקום 2 שיפודים על 2 סנטימטרים זה מזה על משטח העבודה שלך. לארוג את סטייקים abalone במרינדה על שיפודים כך הסטייקים ישכבו שטוחים על הגריל. תחליף עם חתיכות פרי בין הסטייקים. כל שיפוד כפול יחזיק 2 עד 3 סטייקים בתוספת פירות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
6
גריל מעל חום גבוה עד אבלון מבושל, על 1 דקה לכל צד.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
מברישים את הפרי עם זיגוג ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
זיגוגזיגוג

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Tinga ריו ריזרב מרלו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
מרלו לשמורת טינגה ריו
מרלו לשמורת טינגה ריו
אדום אודם בצבע עם הערות של פטל ותותים על האף. תבלינים מתוקים הגיעו דרך על החיך מן האלון הצרפתי והאמריקאי ואת החיך מסיים עם טאנינים עגולים רכים. טבעוני בר קיימא מוסמך.