קושירגיל
מוכן ב29 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

סטייק בלסמיקו עם פטריות

סטייק בלסמיקו עם פטריות
סטייק בלסמיקו עם פטריות הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 405 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 29 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם שמן זית, שיני שום, פטריות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. נסו ריזוטו אל Balsamico, ברוקולי בלסמיקו, ו בלסמיקו עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשפשף סטייקים עם 1 כפית. מלח ו 1/2 כפית. פפר. מבשלים סטייקים בשמן חם במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה 4 עד 5 דקות בכל צד או במידה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מעבירים סטייקים למגש, ומתחממים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
3
להוסיף שום למחבת; לטגן 30 שניות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים פטריות ונותר 1/4 כפית. מלח ו 1/4 כפית. פלפל למחבת; לטגן 3 דקות. מערבבים בחומץ; לבשל, ערבוב לעתים קרובות, 3 עד 5 דקות או עד פטריות מכרז. תערובת פטריות כפית על סטייקים, ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
חומץחומץ
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
חזיר Balsamico עם פטריות: תחליף 2 lb. בשר חזיר פילה, חתוך בפרוסות בעובי 1/2 אינץ', לסטייקים. המשך עם המתכון לפי ההוראות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
פטריותפטריות
סטייק.סטייק.

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו עמק אלכסנדר Matanzas. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.