קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות24
מגזין

סטייק וצ'ילי שעועית

סטייק וצ'ילי שעועית
סטייק שעועית צ'ילי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 8 מנות עם 415 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. אם יש לכם גבינת צ'דר, אבקת בצל, מלח ופלפל, וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הוא תקציב ידידותי מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני די טוב של 67%. נסו סטייק קרוק-פוט וצ'ילי שעועית, סטייק סיר איטי וצ'ילי שעועית שחורה, ו סטייק סיר איטי וצ'ילי שעועית שחורה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים בקר וסטייק על אש בינונית עד שהם כבר לא ורודים; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את השעועית, המרק והתבלינים; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 30 דקות או עד שהם סמיכים ומבעבעים.
4
מקשטים בגבינה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר
רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר
קפה, שזיף, רימון