קושיקל
מוכן ב11 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סטייק טונה בגריל

סטייק טונה בגריל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק טונה בגריל. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 373 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. לכו לחנות ותביאו סטייקים לטונה, פתיתי צ'ילי, שמן שומשום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 11 דקות. נסו סטייק טונה בגריל, סטייק טונה בגריל, ו סטייק טונה ליים גריל Old Bay® (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות ארבעה בריקס יקב פאסו רובלס Sangiovese, מונית, מרלו "Scosso" תערובת. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
Four Brix Winery Paso Robles Sangiovese, Cab, Merlot
Four Brix Winery Paso Robles Sangiovese, Cab, Merlot" Scosso " Blend
"סופר טוסקנה" קליפורני של סנג ' ובזה, קברנה סוביניון, מרלו הוא נסיעה מלאה-גאלופ לחושים. ניחוח מרוכז של פטל ואוכמניות עם טבק ותבלינים לתת אף נועז חם לתערובת זו. פטל ואספרסו על החיך מאוזנים על ידי טאנינים מלאים ומעוגלים על ידי רמזים של פלפל ווניל עם גימור ברי מתוק.