קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות38
מגזין

סטייק יבש שפשף

סטייק יבש שפשף
סטייק יבש שפשף יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 320 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם אבקת בצל, קאיין, סטייק פלנק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. נסו ספייס שפשף סטייק אגף, בצל-שפשף סטייק צלע, ו ספייס שפשף סטייק צלע (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת גריל מעל חום גבוה במשך 3 עד 4 דקות
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
2
מערבבים את החרדל, אבקת בצל, אבקת שום, מלח, קאיין ו allspice בקערה קטנה. לשפשף את סטייק האגף בכל רחבי עם התערובת ולתת לשבת במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
סטייק צלעסטייק צלע
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חרדלחרדל
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שים את הסטייק על הגריל החם ומבשל 5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר ותן לנוח 10 דקות לפני חיתוך.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו של הבמאי עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.