קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

סטייק פלנק עם כוסברה סלסה ורדה

סטייק פלנק עם כוסברה סלסה ורדה
סטייק פלנק עם כוסברה סלסה ורדה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. צופה בדמות שלך? לאיש המערות הזה, ללא גלוטן, ללא חלב ויש בו בסה"כ : 257 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה יהיה להיט שלך יום ולנטין אירוע. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 25 דקות. גשו לסופר וקנו אבוקדו, מלח, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש באבוקדו תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מוס אבוקדו שוקולד / מוס אבוקדו שוקולד מריר מהיר כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 75%. ציון זה מוצק. נסו סטייק פלנק עם סלסה ורדה, סטייק פלנק עם סלסה ורדה, ו סטייק צלע בגריל עם סלסה ורדה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מפזרים סטייק עם מלח ופלפל. סטייק גריל, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 ב. מחום 6-9 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לעשייה הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום צריך לקרוא 145 ניתנים לזיהוי; בינוני, 160 ניתנים לזיהוי; כל הכבוד, 170 ניתנים לזיהוי).
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
תן לעמוד 5 דקות.
3
בינתיים מניחים סלסה וכוסברה במעבד מזון; מעבדים עד לקבלת תערובת אחידה. פורסים סטייק דק על פני התבואה; מגישים עם תערובת סלסה, אבוקדו ועגבנייה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. רוז הזכוכית של פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
שושנת כוס הים של פינו נואר
שושנת כוס הים של פינו נואר
השתקפות יפה של טרואר החוף הבתולי של מחוז מונטריי, הרוז המרופד נפתח עם תותי בר ריחניים ועלי ורדים מיובשים על האף. טעמים של דובדבן עסיסי ופטל בשלים מאוזנים על ידי חומציות מרעננת וגימור פריך ונקי. יין תוסס זה הוא שותף תפריט מגוון, זיווג יוצא דופן עם פרושוטו ומלון או עוגות סרטנים עם איולי פיקנטי.