קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 22 דק.
מנות6
ציון בריאות38
מגזין

סטייק צ'יפוטלה® הרדז

סטייק צ'יפוטלה® הרדז
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקריים, אז תנו הזדמנות ל HERDEZ® צ'יפוטלה פלנק. מנה זו מכילה כ 33 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 249 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון משרת 6 . אם יש לכם מיץ ליים, אורגנו מקסיקני, סטייק פלנק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. 13 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 83%. נסו סטייק צ'יפוטלה® הרדז, צ'יפוטלה-סטייק צלע שפשף, ו סטייק צ'יפוטלה-הרב פלנק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את רוטב הבישול המקסיקני, מיץ ליים, שמן צמחי, בצל, שיני שום, פלפל jalapeno, כוסברה, כמון, אורגנו, ומלח במיכל של בלנדר או מעבד מזון. תערובת או דופק עד תערובת חלקה, מרכיבים משולבים דק לתוך הרוטב. שמור 1/2 כוס של התערובת עבור basting.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
שמן צמחישמן צמחי
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אורגנואורגנו
כמוןכמון
בצלבצל
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
2
לקצץ סטייק של כל שומן גלוי.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
3
מניחים סטייק בתבנית אפייה לא מתכתית או שקית פלסטיק sealable.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
4
מוסיפים מרינדה; הופכים בשר למעיל. מכסים ומקררים לפחות 4 שעות או לילה, הופכים בשר פעם אחת או יותר בעת כבישה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
בשרבשר
5
מחממים גריל לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מסננים בשר ומשליכים מרינדה. סטייק חצאית גריל על 7 דקות מעל חום ישיר עם כיסוי סגור. להפוך את הבשר ואז להשרות בשר עם רוטב שמור; גריל עם כיסוי סגור 3 דקות יותר או עד מבושל לפי הצורך. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא 130 מעלות F (54 מעלות C) עבור doneness בינוני נדיר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק חצאיתסטייק חצאית
מרינדהמרינדה
רוטברוטב
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
7
מברשת כל רוטב שנותר על סטייק ומגישים עם טורטיות תירס חמות וסלסה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיה תירסטורטיה תירס
סלסהסלסה
רוטברוטב
סטייק.סטייק.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.