קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות17
מגזין

סטייק צלע עם פולנטה שום

סטייק צלע עם פולנטה שום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק האגף עם שום Polentan. מנה אחת מכילה עד 51 גר' של חלבון, 29 גרם של שומן, וסך הכל 697 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. לך לחנות ותביא פולנטה, חמאה, סטייק, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב פולנטה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות פולנטה לימון כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, עם כפית ציון 63% המנה הזאת די טובה. נסו סטייק צרוב עם גבינה כחולה פולנטה, צ'ילה-שפשף סטייק עם פולנטה לבנה, ו סטייק צלע עם פטריות מרלו ובצל פנינה מעל פולנטה קלויה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות המרלו של המנהל. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.