קושירגיל
מוכן ב32 דק.
מנות4
ציון בריאות98
מגזין

סטייק שום & בצל

סטייק שום & בצל
סטייק שום & בצל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 208 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. אם יש לכם גבינת פרמזן, שום, פרחי ברוקולי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 32 דקות. נסו סטייק עם חמאה עם בצל, כריכי סטייק עם פלפלים מקורמלים, בצל ושום, ו כריכי סטייק עם מיונז שום דבש ובצל אדום צרוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת nonstick גדולה מרוססת עם ספריי בישול על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים סטייק; מפזרים פלפל. לבשל סטייק 5 עד 6 דקות. בכל צד או עד doneness בינוני (160F).
מרכיבים שתצטרך
3
הסר ממחבת, שמירה על טפטוף במחבת.
4
מניחים סטייק על קרש חיתוך; מכסים באופן רופף עם נייר.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים בצל ושום למחבת. מערבבים ברוטב; מכסים עם מכסה. לבשל 5 דקות. מערבבים. קוק, נחשף, עוד 4 עד 5 דקות. או עד בצל רך, ערבוב מדי פעם. בינתיים, לחתוך סטייק על פני התבואה לפרוסות דקות; מקום על מגש הגשה.
מרכיבים שתצטרך
6
סטייק העליון עם תערובת בצל; מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים עם הברוקולי.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו מדלנה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.