קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות76
מגזין

סטייקים flatiron בגריל עם כרוב וריזוטו סלק

סטייקים flatiron בגריל עם כרוב וריזוטו סלק
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? סטייקים flatiron בגריל עם כרוב וריזוטו סלק יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 34 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 629 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם חומץ יין, בצל, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: סטייק פלטירון בגריל עם עגבניות וטפנד, סטייקים Flatiron עם רוטב ערער שמנת עם תפוחי אדמה מטוגנים, ו סטייק חזיר צלוי עם סלט כרוב דרומי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
2
השאר שורש וגבעול 1 אינץ ' על סלק; לשפשף עם מברשת. לעטוף סלק בנייר אלומיניום כבד חובה.
מרכיבים שתצטרך
3
אופים ב 350 במשך 1 שעה ו 15 דקות או עד מכרז.
4
הסר מהתנור; מגניב. לקצץ את שורשי סלק וגבעולים; לשפשף עורות.
מרכיבים שתצטרך
5
חותכים סלק לרבעים.
מרכיבים שתצטרך
6
מקום סלק, חומץ, טרגון, ושמן 1 כף בבלנדר. תהליך עד חלקה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
7
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים שום למחבת; מבשלים 30 שניות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים כרוב למחבת; מבשלים 5 דקות או עד קייל wilts, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר תערובת כרוב מן פאן; לנגב מחבת נקי.
מרכיבים שתצטרך
11
להביא מרק 2 כוסות מים לרתיחה בסיר קטן (לא להרתיח). שמור על חום נמוך.
מרכיבים שתצטרך
12
חום שנותר 2 כפות שמן במחבת מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיפים בצל; מבשלים 5 דקות או עד רך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
14
להוסיף אורז; לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן. מערבבים ביין; לבשל 2 דקות או עד הנוזל נספג, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
15
מוסיפים תערובת מרק, 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן עד כל חלק של מרק נספג לפני הוספת הבא (כ 20 דקות בסך הכל). מערבבים בתערובת סלק פריך, כרוב, ו 1/2 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
16
הסר מהמחבת; להתחמם. נקה את המחבת.
17
מחבת חום מעל חום בינוני גבוה. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
18
מפזרים בשר באופן שווה עם הנותרים 1/4 כפית מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
19
מוסיפים בשר למחבת; מבשלים 3 דקות בכל צד או עד לרמה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
20
הסר מהמחבת; תן לעמוד בטמפרטורת החדר 5 דקות לפני חיתוך פני תבואה לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
21
מגישים בשר בקר עם ריזוטו; מפזרים גבינה כחולה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז Arborio או אורז בינוני דגנים אחריםאורז Arborio או אורז בינוני דגנים אחרים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלקסלק0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס גבינה כחולה מתפוררת1/4 כוס גבינה כחולה מתפוררת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייקים flatironסטייקים flatiron11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1בצל צהוב בינוני, קצוץכרוב קצוץ (על 1 חבורה)כרוב קצוץ (על 1 חבורה)3(חוֹרֶף)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Grgich Hills Estate Merlot. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 47 דולר.
Grgich Hills Estate Merlot
Grgich Hills Estate Merlot
מרלו אקלימי קריר עם טעמי פירות בהירים וחומציות נעימה מהפה מהכרמים של גבעות גריץ ' בדרום עמק נאפה, הגדל ללא דשנים מלאכותיים, חומרי הדברה או קוטלי עשבים. עם ניחוחות מורכבים להפליא של חמוציות, ארז ואגוזי לוז קלויים, יין זה הוא השותף המושלם עם בשר טנדרלוין, מתלה של כבש או חזיר קלוי.