קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

סטייקים איריים

סטייקים איריים
סטייקים איריים ואינו מכיל גלוטן, ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 330 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך בצל, שום, פטרוזיליה שטוחה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה הוא זול למדי מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום פטריק הקדוש. . זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו סטייקים איריים, Bottoms Up בראוני סאנדיי אירי צף עם קרמל אירי שרוף + פאדג'חם, ו חוגגים את המורשת האירית שלי דרך מזון (גביני ביסקוויטים איריים סודה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן צמחי וחמאה במחבת כבדה על חום בינוני עד שהחמאה נמסה. מבשלים ומערבבים בצל בחמאה ושמן עד חום זהוב קל, כ -10 דקות. לדחוף בצל הצידה עם מרית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
2
לשפשף סטייקים עם צדדים חתוכים של שן שום.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
סטייק.סטייק.
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
3
מניחים סטייקים במחבת, משאירים את הבצל לצד, ומבשלים מעל חום בינוני גבוה עד הבשר משחימים אבל עדיין ורוד קלות בפנים, 2 עד 4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
סטייק.סטייק.
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר את המחבת מחום. לאט לאט לשפוך ויסקי אירי למחבת החמה (להיזהר, אדי ויסקי דליקים).
מרכיבים שתצטרך
וויסקי.וויסקי.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים בצל משחימים לתוך ויסקי ולהביא לרתיחה מעל חום בינוני-נמוך.
מרכיבים שתצטרך
וויסקי.וויסקי.
בצלבצל
6
מפזרים סטייקים עם מלח, פלפל שחור ופטרוזיליה; הופכים סטייקים ברוטב ויסקי למעיל את שני הצדדים, ומגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פטרוזיליהפטרוזיליה
וויסקי.וויסקי.
סטייק.סטייק.
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו פלורה ספרינגס עמק נאפה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.