קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות98
מגזין

סטייקים סלמון בגריל עם רוטב חרדל ואספרגוס

סטייקים סלמון בגריל עם רוטב חרדל ואספרגוס
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? סטייקים סלמון בגריל עם רוטב חרדל ואספרגוס יכול להיות מתכון עצום לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 486 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לך סטייקים סלמון, לחם בגריל, מלח גס ופלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה לחם בננה כקינוח. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: סטייקים סלמון בגריל עם חרדל-מרינדה כתומה, סלמון בגריל חרדל דבש או סטייקים טונה, ו סטייקים צלויים עם חזרת-רוטב חרדל.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.