קושירגיל
מוכן ב21 דק.
מנות5
ציון בריאות19
מגזין

סטרוגנוף ללא בשר

סטרוגנוף ללא בשר
סטרוגנוף ללא בשר עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 608 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך שום, חמאה, טרום פטריות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 21 דקות. נסו רגשני ג'ו (בן דוד חסר בשר של סלופי ג' ו) (יום שני ללא בשר), ביף סטרוגנוף-נוצר במקור עבור משפחת סטרוגנוף הרוסית על ידי שף צרפתי, המשפחה האהובה סביב הבית שלי, ו עוגת טאקו ללא בשר (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה ולא דביקה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בצל, שום ופטריות; מבשלים, מערבבים לעתים קרובות, 7 דקות או עד פטריות מכרז. מערבבים מתפוררים, מרק, רוטב ווסטרשייר, ופלפל; לבשל 2 דקות. להפחית את החום בינוני נמוך; מערבבים במרק. מקפלים שמנת חמוצה, ומבשלים עד מחומם היטב (לא להרתיח).
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
מגישים מיד על אטריות חמות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה